torsdag 14 april 2011

God Morgon du mörka värld!


Var tog ljuset vägen?
Tyckte det va ljusare om mornarna men inte idag!
Jaja... våren är på väg! Man hör i alla fall att fåglarna vaknat!

Idag blir det jobb sen frissan :)
Och sen är det torsdag vilket betyder städedag!
Hur ser er dag ut?

Åhh vad jag glad jag blev :) Jag upptäckte att Christina Stielli, författaren av boken "Jag älskar dig inte" har kommenterat på min recension av den :) Hennes blogg hittar ni här

Ha en fin fin dag!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Va kul och få en kommentar av henne :)
    Jag jobbar idag me så jag hinner inge annat men när jag går av imorgon kväll är jag ledig en hel vecka, tjohoooo
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj, det måste kännas både speciellt och roligt att få en kommentar av henne :-D

    SvaraRadera
  3. Wow vad kul att hon kommenterade :)
    Här var det ljust och soligt när jag stegade ut på min balkong för en timme sen ungefär. Känns skönt efter två dagars regn. Jag blir depp och behövde sol. Så kom den och jag blev lycklig.

    Hoppas du får en fin dag idag Kram

    SvaraRadera
  4. Hejhej!
    Ja, mina arbetstider är inte de bästa, men jag trivs jättebra på kvällen så det gör mig inget!
    Skulle dock vilja ha högre tjänst:)

    SvaraRadera