onsdag 20 april 2011

Award



Det är lite av awardernas tid och Jag har fått en av finaste Ingela ♥ Tack söta du!
Men med den följer det en uppgift. Jag skall berätta 8 saker om mig själv. Oj vad svårt!



1. Jag har nyligen bytt jobb och jobbar som säljassistent :)

Trivs som fisken i vattnet :)

2. Jag älskar att läsa och speciellt deckare.

3.Jag älskar blommor och trädgårdspyssel.

4. Matlagning och bak ligger mig varmt om hjärtat, att skapa egna recept är otroligt kul!

5. Jag är grymt höjdrädd!

6. Jag är sambo med en man som är nio år yngre än mig.

7. Jag är född och uppvuxen i Malmö.

8. Jag älskar utmaningar!

Och nu ska jag välja 8 andra bloggare som jag ska ge denna award... och det blir de 8 som kommenterart mina inlägg senast :) Allt i rättvisans namn :)

Då ska vi se:
Linda aka Javamorsan  Petra aka Petras andrum Mats aka Mitt lilla fejs Jess aka Maison Grey Malin aka Fnulan Anna aka Annas vardag Mia aka Fred the Vov Marie aka Fotbollsfrun



5 kommentarer:

  1. Man tackar!! Ska ta tag i denna award och sen stjäler jag nog din idé om de senaste 8 kommentarerna! :)

    SvaraRadera
  2. Hihihi tack tack sötnos =)=)=) Ska svara på dina fina frågor såklrt!!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Fotbollsfrun TACKAR Å bockar *KRAM*...

    ska ta awarden-uppgiften när tiden räcke till... BE back
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Tack, missade detta först, har visst fått en till men då blir de till er båda :)
    Måste tänka till i morgon

    Ska man skriva in sin bloggadress någonstan på facebook?

    Kram

    SvaraRadera