fredag 8 april 2011

Äntligen fredag :)


I dag blir det fullfart på jobbet och givetvis mysfika...
Har ni något trevlig på fredagar eller annan dag på era arbetsplatser?
Vi har varje fredag en liten mysig fika på eftermiddagen :)

Efter jobbet blir det hem fixa en god middag och ett glas vin, ska testa det nya jag köpte... Tre Apor. Får väl se om jag gillar den.
Sen kanske det blir en runda till sötaste Jen, men jag har en del att göra så det blir kanske en runda på lördag i stället :) Vi får väl se vad som händer och fötter :)
På lördag är det kalas med för Dennis och Pontus :) Härligt! Och så hoppas jag på bättre väder och mindre blåst så man kan få något gjort i trädgården!

Har ni något kul inplanerat i helgen?
Missa inte Dagens tips kl 13.00 och Fredags drinken kl 15.00!

6 kommentarer:

  1. Hej där
    Vi har inte sånt på vårt jobb där gäller det bara o köra köra köra för o få in ett bidrag till lönen.
    I helgen blir det nog o försöka vila eftersom jag känt mig så trött denna vecka

    kram var rädd om er

    SvaraRadera
  2. mojjn mojjn
    Jodå ja bakar torsdagar så de e kaka till kaffet på fredagar, för lunchgästerna alltså. Vi själva har inga kafferaster, inga raster alls... vi äter lunch e ända stoppet på dagen... e så i restaurangbranchen...

    3 apor har ja ej testat ännu inte heller väskvinet... å inte ha ja testat vildsvinsvinet heller... vi åker ju till Tyskland Å shoppar vet ej när jag va på bolaget sist hehe...

    ha en bra dag på jobbet själv vabbar jag
    KraM

    SvaraRadera
  3. Hej! igår när jag var ute och gick så fick jag se en orm som låg i solen och jäste. Det var en snok som kommit fram. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  4. När jag jobbade hade vi alltid fika på fredagar :) Ett kul och mysigt sätt att avsluta veckan på tycker jag!

    Här blåser det storm som vanligt. Hoppas på bättring i helgen.

    sv: vet inte hur det funkar på din bloggportal. WordPress har tillägg som hjälper till att sortera skräpkommentarer

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig fredag o helg! Vi ska ta det lugnt (om vi kan), lite middag ikväll o kanske kommer ett par över, i morgon upp med skåp o iväg på grill (första vårgrillningen hurra), fix hemma söndag o varvat med många prommisar med doggisen.

    fredagskramisar

    SvaraRadera
  6. På vårt jobb myser vi till oss så ofta vi kan. =) Jag jobbar inom den slutna psykiatrin så vi har ju jobb alla dagar i veckan.

    SvaraRadera