måndag 21 mars 2011

Måndag ... redan!


Men frisk och kry i alla fall.
Jobbe vecka framför oss, kalas till helgen...nice!
Dagens Tips på gång igen! Kul! Roligt med alla förslag! Tack. Vi får väl se vad som kommer.
Nu är det många olika förslag vad jag kan tipsa om, så det ska ju försöka delas upp så det blir lite blandat!
Hur har er helg varit?
Min har varit nice, i går sken solen och det blev lite räfsande av, men inte så mycket.
Måste ju vara rädd om ryggen :)

Men där fanns vintergäck och snödroppar ;) nu vill jag bara ha lite värme med, för på söndag är det dags! Ja ni vet väl vad som händer då?

Nu är det dags att fixa till det sista.
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Det enda jag vet som händer på söndag är sommartid :) Min helg gick för fort som vanligt...men jag tillbringade den med att tvätta alla fönster och hänga upp rena gardiner...det gick inte att se ut, rena Londondimman då de inte varit putsade sen i oktober! Och nu är det som sagt ny jobbvecka..nästa helg ska det storhandlas och så ska jag torka badrummet från tak till golv...detta göres 2 ggr om året:D Jättekul! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Min helg har varit bra för jag behövde en slapparhelg, har haft en tung vecka på jobbet.
    Nu en ny vecka!! Kram

    PS: vet ej vad som händer på söndag :)

    SvaraRadera
  3. Här är det en mulen och grå Måndag med bara 5 grader ute.

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Jobbehelg och årsmöte - det var min helg...Och ledig gråmåndag...Men det är vår iallafall...Hm. Det skall bli föredrag i Åhus om rosentips - kanske ngt för dig? Där uppe i skogen hos dig hade det passat med gammaldags rosor eller kanadensare...
    Inbjudan kommer via FB...
    Ha det!
    Kramen!
    AnnA

    SvaraRadera