torsdag 31 mars 2011

God morgon!

*Gäsp*
Hmm... undra vad jag gjort med min fot, rätt som det var så hade jag ont i den, och inte lite heller. Och lika ont nu när jag steg upp! *morrar*
Så gårdagen så ut så här: Jobba...Bussen till stan (Chris jagade gäss) Till apoteket och köpte rekommenderad salva... på toget köpte några blommor, till Gallerix shoppa dopkort :) Det närmar sig! På lördag ska lilla Moa döpas.
Bussen hem, elelr nästam glashyttan, hämta cykel cykla 4 km .. väl hemma ..smörja fot, renbädda, tvätta en maskinn kläder, hänga tvätt, fixa kaffe ... hämta ved ... leta foto till att scanna in :)
Ska bli kul, Jen ska hjälpa mig scanna lite gamla kort!
Får se om vi kanske kan ses i helgen och fixa det.
Stupade i säng!
Somnade utan hinna läsa en sida  *Sur* boken börjar bra i alla fall.. synd ja va så trött att jag orkade inte läsa.

Idag ska det dammsugas och fixas lite sen ska jag koppla av lite :) Plantera mina blommor jag köpte hade jag med tänkt.
Men först JOBBA :)
Tjingeling! Nu ska jag halta i väg!

3 kommentarer:

  1. Godmorgon Maya!!
    Fullt upp varje dag ser det ut som :)
    Var rädd om din lilla fot nu så det inte blir värre.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Mojjning
    JIZZEZ kan du inte varva ner lite hihi


    Kramar om den morrande kvinnan

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en bra dag trots foten.
    Mvh Hella

    SvaraRadera