fredag 18 mars 2011

Bläääääää....



Jag har laddat med te och honung och ska lägga mig igen... känner mig något bättre men definitivt inte bra!
Har ju inte tid med att vara sjuk, jag trodde inte man kunde sova så mycket som jag gjorde igår... sov i stor sett hela förmiddagen, var vaken korta stunder, ringde jobbet och meddelade min status på eftermiddagen och messade Chris om Proviva.
Gick och la mig igen och vaknade lagom till Chris kom hem vid 17,30. 
La mig igen, och sen vaknade jag 20,50... drack proviva och sen somnade jag igen. 
Vaknade 3 i natt, drack mer proviva och så vaknade jag 5, och nu har jag druckit proviva och strax ska jag ha lite te och sen ska det sovas lite till... huvudet och kroppen värker och magen lever sitt egna lilla liv!
Nästa gång jag vaknar hoppas jag att jag är lite piggare!
Jag önskar alla er en underbar fredag kväll!
Dagens tips kommer kl 13,00 och så givetvis fredagsdrinken 15.00
Tjingeling


4 kommentarer:

  1. Skönt att du redan känner dig lite bättre.
    Ska hänga me senare också med dagens :)
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  2. PROVIVA e kalas... ja ha min favvis MANGO

    KRYA PÅ DIG KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig Maya!!! Själv har jag precis anlänt till arbetsrummet och kollar ut emot den tungt gråa himlen och över vita takåsar denna morgon.

    SvaraRadera
  4. Neeej, inte ska du vara sjuk en fredag!!

    Krya på dig och hoppas ändå att du får en lugnt och skön helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera