torsdag 30 december 2010

Snart slut...


Sådär, allt är städat och fint så nu är det bara att fira nyårsafton i morgon! Hmm... om inte Simon har spridet nötskal i hela huset! Hahahahaa... aldrig sett någon knäcka så många nötter :P
Vi åt middag när Chris och Robin kom hem, Robin hade varit i stan och Shoppat :) och tog skjuts av far sin hem :P Slapp han gå i det kalla vädret!
Nu har vi haft mysfika börjat tittat på en film, men slutade igen för ingen kunde konsentrera sig...haha!


Chris har varit och köpt raketer,  så det är med fixat... nu är det bara bubblet som ska läggas på kylning och jag kasta mig på sängen med en bra bok tror jag :P
Måste vila lite så man orkar med morgondagen med... Här ska bli en massa matlagande och spelande av spel är det tänkt!
Jag börjar med desserten tidigt och håller tummarna att det lyckas :) Ska bli spännande!

Så jag önskar alla er mina kära vänner ett Gott Slut av 2010!







6 kommentarer:

  1. Ett gott slut och ett gott nytt år !
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Den kladdkakan såg god ut. släng hit den :)

    Gott nytt år till dig med! Kram <3

    SvaraRadera
  3. Gott Slut och Gott Nytt År!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Nu är det rea i min smyckesblogg. Du kan fynda örhängen,Halsband,Namnarmband! Välkommen in en sväng

    http://smyckestokig.blogg.se

    SvaraRadera
  5. ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ~*~*~ Önskar Er Ett Gott Nytt År! ~*~*~
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝
    ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  6. GOTT NYTT ÅR! Hoppas 2011 blir så som du önskar dig...Kram.

    SvaraRadera