tisdag 19 oktober 2010

Tisdag... redan!


God morgon... sovit som en kratta även i natt... men men, sov på bussen hem :P så det gör väl på sig en del :)
Chris var i alla fall på vårdcentralen i går och dom ska skicka remiss... hoppas det går fort till han får tid!
Tycker synd om honom, inte kul att må sådär.

Jobbet flöt på som bara den igår.
Känns så skönt när allt bara flyter... hatar när det strular!
Hoppas denna dag blir lika bra!

Annars så ska jag inte göra något speciellt i dag... fixa undan lite när jag kommer hem och laga mat... vad jag nu ska hitta på för något.
Har lite idé torka just nu!
Jag gillar mat som går snabbt på vardagarna, inte massa avancerat.
Får ta mig en funderare.
I kväll ska jag försöka gå runt till alla mina blogg vänner och läsa ikapp lite :) 
Varit dålig på det ett par dagar.
Även om jag inte kommenterar alltid så läser jag :))

Men nu måste jag göra vid mig så jag hinner med bussen :)
Men först väcka Natti :)
Ha en fin fin dag!
Tjingeling.

7 kommentarer:

  1. Har också sovit dåligt, var uppe halv fyra och tog 2 alvedon för huvuset kändes som en sten, börjar känna mig bättre nu.
    Hoppas Chris inte behöver vänta nu.
    Ha en bra tisdag! kram

    SvaraRadera
  2. Go Morron ! Här i Björkvik så regnar det och himlen är mörk och mulen. Blirtill att vila min onda rygg och ta det lugnt. Kanske ska jag läsa en bok?

    SvaraRadera
  3. Maya du har inte varit på min blogg på ett tag har jag gjort något galet? Kände Chris till min Halvbror Tomas Jernström som jobbat på Oxelö golv och som jag tror jobbar nu på Båt o Motor. Hur är det med Chris är han bättre? Kram !

    SvaraRadera
  4. Sover dåligt? Kanske är dax att unna sig den där RELAXEN nu då - så sover du som en baby sen :P

    Tråkigt att din gubbe inte mår bra, hoppas att det snart blir rätsida på det.

    KRAMKRAM
    Linda

    SvaraRadera
  5. Hoppas dagen bidde bra och att Chris för hjälp snarast!!! Så där kan han inte gå ju!!!!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  6. Hej Maya... hoppas sambon kryar på sig och idag fick jag världens bästa scones av maken när jag kom hem från jobbet. Sånt räcker långt! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag brukar göra likadant... det är inte alltid man kommenterar!

    SvaraRadera