söndag 24 oktober 2010

Söndag... en härlig dag!

Idag blev det ju att åka på Julmarknad på Ovesholmsslott.
Glömde kameran gjorde jag med... så Anna och Kicki, ni får hålla tillgodo med bilderna från mobilen.
Det var en lagom stor och mysig marknad, inträde 60kr men gratis parkering :)
Det ligger ju väldigt vackert... synd det var en så grå och regnig dag bara.
Men jag hittade en ny spishanduk som jag ska ha till jul.
Och så blev det Enbärsmust att ha till julbordet :) Mums!





När vi var på väg i från marknaden till bilen så mötte jag ett par bekanta ögon :) Farmskans! Hihi.. vad kul att stöta på en bloggvän där .)

Men nu har Chris skjutast Natti till hennes pappa och Chris skulle hjälpa Jan med hans vedpanna ...så jag tänker koka te och kura upp mig i soffan och titta på film.
Men först ska jag boka biljetter till nästa Lördags... Vi ska till Åhus mest hemsökta hus på rundvandring :))
Ska bli spännande, jag lovar berätta mer om det sen.

Här kommer lite fler bilder från dagen!








Ha en skön söndag eftermiddag mina vänner!
Tjingeling


1 kommentar:

  1. Har julmarknaderna redan satt igång?? Åh hoppas det finns något här i närheten snart :D

    Haha jag har också silat mjöl och så ibland men blir som du säger, mjöl överallt!

    SvaraRadera