måndag 25 oktober 2010

Då var det dags igen...


Morron alla vänner... så var det måndag igen!
Vilket innebär, jobb ialla fall de flesta av oss.
Skola för en del... dottern till exempel som har 4 prov denna vecka... bla. i ställningsbygge :)
Ska bli spännande att höra om resultaten!
Hon har varit väldigt duktig hittills, VG på alla proven :)
You go Girl!  Puss på dig vår lilla snickare!
Fick en tråkig nyhet i går, en av mina kollegor messade att hon hamnat på sjukhus, Chrisse krya på dig och vi tänker alla på dig!
I går kväll blev det film och Chris köpte pizza med sig hem.
Precis lagom jobbigt med matlagning en söndag... duka  :)
~
Jag har en ganska fullspäckad vecka, förbereda menyn tills på lördag, inköp och förberedelser av allt.
Menyn avslöjas på lördag morgon! 
Ska bli så spännande och kul... lite hösttema blir det med tanke på spökhuset.
På tisdag ska jag träffa Janne och fika, på torsdag är det Tjejträff
Fredag är inköp och förberedelser med maten.
På lördag är det Höstfest och Söndag kalas för Boris min svåger... snacka om fullspäckad vecka :)
Men nu är det dags att göra vid sig och ge sig av om en stund!
Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon, tur att du hinner me datan på mornarna :) annars var de som sagt fullt, stressa inte.
    Ha en bra dag !!!! kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vecka kommer bara att flyga fram!
    Precis som den alltid gör numera!
    Kram

    SvaraRadera
  3. 4 prov?! Usch det låter inte kul alls!
    Var är spökhusvandringen?????

    SvaraRadera
  4. Normalt innebär måndagar arbete för mig också, men eftersom jag har semester denna veckan så innebär det... arbete för mig..?!

    Hundgårdarna blir klara idag, och sen är det full fart i kontoret som gäller. Väggarna ska vara klara för tapetsering på onsdag är det sagt. Vi får väl se hur det går med den biten!

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  5. hejsan! Hittade hit genom en annan blogg. Fin blogg du har,får titta runt lite här inne :)

    SvaraRadera
  6. Din vecka är precis tvärtemot min. För en gång skull är jag inte bokad upp till tänderna och det känns härligt skönt!

    Kram Eva

    SvaraRadera