fredag 24 september 2010

Trött...


Idag gick jag tidigare från jobbet, jag var helt slut... så det var bara hem och vila.
Förmodar att det är kombinationen av antibiotika och hostmedicinen som gör att jag blir så trött.
Tur man har förstående Chefer och kolleger!
Chris har varit och handlat och fixat allt inför helgen, gullig han är
Även min syster är jätte gullig och omtänksam, hon kom in med en form Skånsk Äppelkaka! Tack snälla!
Nu ska jag snart fixa till lite mat sen kasta mig på hela ryggen igen. Som sagt, jag är fortfarande fruktansvärt trött!
Men en film med min älskling ska jag nog orka se *Ler*

1 kommentar:

  1. Skönt att de är helg så du får vila lite till, de gårju inte över på stört.
    Skönt o bli ompysslad, de ska jag också bli för jag mår inte heller hundra :(
    Kram

    SvaraRadera