söndag 27 juni 2010

Underbart!

Gud vad Underbart!...sol, sandstrand, havet, kaffe, tårta och mina älskade barn!
Kan livet bli bättre?
Idag kom Em och Macce ner, såg till att Natti kom ur sängen *Ler* Vad är det med Tonåringar och att sova!?
Vi stack ner till stranden och solade och badade :) 200meter att gå så det är ju inte så långt att ta sig dit :)
Det var verkligen stekande hett, det blåser ut från stranden så det är iskallt i vattnet och det står alldeles stilla på stranden.

Jag doppade mig faktiskt fyra gånger fast det var typ 12 grader i vattnet! Knappt man kände fötterna, tur var att vinden vände och det började blåsa inåt och det blev genast behagligare i vattnet! det blev nog hela 15grader *Ler*


Sen gick jag hem lite innan ungdomarna, fixade ihop eftermiddags fika, som blev en jordgubbstårta!
Recept kommer sen.


Så vi drack kagge och cola och åt tårta innan Em och Macce skulle hem, dom skulle grilla med Macces föräldrar i kväll!
Här ska med grillas, marinerad fläskytterfilé och sallad ska vi ha! Mums! Men nu ska jag hugga en tidning och lägga mig i hängmattan en stund innan tvätten ska hängas upp :)
Ha det bäst i solen!

3 kommentarer:

  1. jisses... förstår inte att du doppade dig :)

    SvaraRadera
  2. http://www.cafebudapest.se

    Där har du adressen till denna resturang / cefé vi åt på på midsommaraftonen.

    Oppss,, att du ORKADE doppa dig i de graderna.. hade jag aldrig gjort.. *brr..*

    Ha det bäst.. // Soliga kramar Annelie

    SvaraRadera
  3. *underbart* de låter...
    säge som de andra Att du badade? hehe
    ja hade aldrig kommit i ens...Fniss

    Kram Badkrukan Marie

    SvaraRadera