måndag 28 juni 2010

God morgon!

Så var det äntligen dags... nedräkningen har börjat :)
På fredag hämtar Chis ner killarna ... eller ja... han kör upp på fredag och de kör ner på lördag :)
Ska bli så kul att ha dom här igen!
Skönt är det att Chris inte behöver jobba natt denna vecka :) Jag har alltså sov morgon :)
Sen denna vecka börjar ju även Hamnfesten! den 30 Juni och håller på till den 3 Juli.Börjar varje dag kl 13 och håller på till 1 på natten :)
Massor med underhållning och musik! Kolla här!
Men nu är det jobb som gäller!
Ha en super dag i solen!

5 kommentarer:

  1. Önskar Dig en trevlig jobbardag!!!
    Kram från Blekinge

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! skönt att de är nära, jag jobbar 2månader till min nästa sem :(
    Ha en bra dag! Kramis

    SvaraRadera
  3. Här i krokarna verkar de ha festivaler samma helg, dvs kommande helg! Förstår inte hur det kan funka! Jag brukar hålla mig ifrån festivalerna... Kram

    SvaraRadera
  4. Godmorgon och tack för besöket:o))
    Va häftigt...hamnfest...Ska du dit?Tänkte dra dit på Lördan...så tack för tipset;o)))Kramen min vän och ha en underbar dag(vill ha ny bakgrund till mitt blogg;o))))

    SvaraRadera
  5. Jag ska nog dit någon av dagarna i alla fall :)

    SvaraRadera