fredag 18 juni 2010

God morgon världen!


God morgon på er!... läste just tidningen och blir förundrad! Jisses med kungar, prinsar och prinsessor som invaderat Sverige *Ler*
Men det är väl inte det som gör mig upprörd denna morgon, utan att ännu en kvinna bragts om livet!
Detta är ju helt sjukt!
Vad är det som händer i vårt samhälle.
Säger inte att detta bara är männens fel, finns ju oftast en tragedi bakom, men att det kan gå så långt som till mord!
Detta stod det på Aftonbladet.
En man har gripits i Enskededalen i Stockholm. Polisen misstänker att han mördat sin 38-åriga fru.
Läs mer HÄR!

Tycker nästan det är dagligen som antingen en kvinna eller en väldigt ung tjej har blivit utsatt för antingen mord eller mordförsök. *Ryser*


Annars kommer dagen bli ganska behaglig skulle jag tro, jobba och sen fredagsmys!
Ha en skön dag!
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Det är hemskt mycket som händer mot kvinnor just nu!

    Va mysigt med stor familj, och kanske ännu mysigare att de inte bor hemma allihop :P

    Ha en toppenfredag nu!

    SvaraRadera
  2. Tack=) Vad hittar du på idag=)?KRam

    SvaraRadera
  3. Therese, hade du läst min blogg så hade du visst ;)

    SvaraRadera
  4. Ja Havet e så fint underbart & mäktigt..
    Tack för din kmmentar...
    Min 6 åriga dotter har bara prinsessor prinsar kärlek, vilka som e kära, i huvudet nu hihi...

    Ha de bäst
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Alla dessa mord... Jag undrar om det var lika vanligt förekommande förr eller om det ökat. Suck

    SvaraRadera