fredag 18 juni 2010

Fredagsmys...

Eller vad säger ni?
Solen skiner, vi har shoppat massa godsaker ...vi har ju en mycket trevlig tradition, när vi fyller år, både jag och Chris så gör min syster en väldigt gullig sak!
Min syster har kommit på att köpa något till oss är väldigt svårt! 
Så vid födelsedagar får vi presentkort, som vi sparar tills en gång om åert och shoppar loss för :)
Och det är inte presentkort varsom helst! 
Nej! 
Det är på Systembolaget :)
Och vi handlar bara sådan saker som inte försvinner så fort.

Kolla här... detta blev det i år *Ler*


Med detta ska man nog kunna fixa en och en annan god drink... eller vad tror ni?
Tips på drinkar tages gärna emot!
Det slank med lite annat med... men inte för födelsedags pengarna utan som ska va till Midsommar ♥


I år ska vi fira vår fösta Midsommar hemifrån... under dessa år som Chris och jag varit tillsammans har vi alltid haft midsommar här!
Så det ska bli kul att fira hos bästaste vännen Håkan!

Men nu ska jag ha mys fredag .. öppnade precis en flaska Rosé de Pinot Brut
så det ska avnjutas nu! Ihop med lite god mat.

Önskar er alla en underbar fredags kväll!
Tjingeling!


10 kommentarer:

  1. ASTI är mycket gott :) ni kan nog får mycket drinkar på det där :)

    Jag trivs som fisken i vattnet nu när det är fotbolls-vm utan tvekan.... hihi

    SvaraRadera
  2. Haha det går inte ut på något speciellt, mer än berätta vad ögat ser först... kanske bara att alla ser saker och ting olika.... =)

    SvaraRadera
  3. Ser inte alls dumt ut, en fråga vad gör du med smörkolan, den såg väldigt intressant ut. Jag har nog inte sett den förr. Här dricker vi Tanya ikväll ihop med Lasange.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken smart idé! Fast Bolsen och Pisan...ja, den gröna flaskan hade inte blivit gamla hemma hos mig. ;)

    SvaraRadera
  5. allt hade gått åt på en kväll hemma hos mig*blink*

    SvaraRadera
  6. Hihi,, rolig present ni ger varandra.
    Jag tycker det är kanonroligt att åka över till Tyskland ibland o går där bland all sprit, likörer, vin & öl som finns där.. då vågar man ju prova en hel del nya saker eftersom det är såppas billigt där.
    Men, slutnotan brukar ju inte bli sååå billig.. iofs har man ju alkohol för låååång tid med sig hem också.

    Ha en underbar helg.. själv ska jag jobba.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  7. det var verkligen en bra present. Har inte tänkt på det, men det ska jag komma ihåg!

    Hoppas din fredag var mysig, nu är det lördag och jag hoppas även den blir perfekt för er.

    Vi ska ha fest och jag längtar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Conny, allt är relativt... beror ju på vad man gör.. jätte fest så lär det gå åt, men de flesta av våra vänner är inga "drink" människor... men jag och Chris tycker det är kul att blanda drinkar... recept kanske någon? Kul med nytt!

    SvaraRadera