måndag 19 april 2010

Snart fredag igen :)

En ny orörd vecka med många planer.
Får väl se om alla planer blir av :)
Om det är så kommer det att bli en väldigt trevlig vecka för solen ska skina på oss, trädgårdsarbete och pul och fix.
Idag blir det en runda till Vinslöv och köpa foder och sen köra till jaktmarken och lämpa av det!
Sen håller vi på i trädgården så länge det är ljust, eller Chris ska jag väl säga... men jag gör så mycket jag vågar och hoppas jag slipper få ont :)
Hitills har jag klarat mig!
Men nu är det jobbedags!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Snart fredag, håller med om att veckorna går fort, bara april har rusat iväg. Hoppas jag får lite värme denna vecka för jag är ju ledig.
    Ha en bra jobbardag! Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan ju gå runt och peka hur du vill ha det;) Mest skonsamt för ryggen! Kram

    SvaraRadera
  3. I like Vinslöv!! Stort fan.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en underbar start på veckan!
    Ps. Supertack för dina "klickningar"
    Kramar!

    SvaraRadera