söndag 25 april 2010

Sköna söndag...snart måndag...


Vilken härlig söndag, trots att jag är halv död i ryggen nu.
Men vi börjar få ordning på trädgården och det känns skönt.
Vi har haft underbart väder är här, sol och varmt om man satt i lä.
Det blåste lite från havet annars.
Mer än trädgårdsarbete blev det inte för mig, men jag har chattat med Mikaela och hjälpt henne med hennes farm på Facebook och sen blev det lite film kväll. Så jag är nöjd med dagen.
Vi har tittat på Law abiding citizen, riktigt bra var den.
Så se den!












I går blev det lite jobb för att se till att grejer skulle komma på plats i Norge, hoppas allt löste sig *suck* hatar när inte allt är klart när man går i från jobbet på fredagen, men ibland är det ju så och man får lösa det man kan!

Så med andra ord vi får se i morgon bitti :) 
Nu ska jag fixa lite sen är det sova som gäller!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst var det underbart väder hela dagen igår. Det är så himla skönt med vår.

    Vi tog en kvällspromenad och det var helt underbart. Man blir betydligt gladare.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Ja, det är kul och Wilma tycker det är jättespännande! :) Bloggsuget tog över, det räckte inte bara med en smyckesblogg! haha Ha det bra! Kram Malin

    SvaraRadera