tisdag 20 april 2010

Brrr...kallt!


Åhhh nästan 5 minus denna morgon!
Inte en skön känsla när det var helt ljuvligt väder i går.
Vi var i Vinslöv och handlade en massa foder till vildsvinen :)
Och sen var vi ute och la ut en del av det!
Sen blev det hem och göra hamburgare, är ju så gott med hemmalagade!
Efter det så blev det soffläge för mig och vila min nacke, vete gudarna vad jag gjort men har sträckt mig är i  alla fall en sak som är säker.
Ont gör det, men är bättre i dag än i går :)
Så idag blir det trädgårdsarbete när jag kommer hem, alla stenar ska på plats uppe i trädgårdsrummet.
Bilder kommer sen.
Men nu är det dags att ge sig av och jobba!
Tjingeling.

4 kommentarer:

  1. ja, när det är kallt en tisdag, så kryper jojjo ner under sitt täcke igen efter körlektionen... va skönt.. nu har jag pluggat en massa så läxan e klar till i morgon..

    SvaraRadera
  2. Usch va tråkigt att kroppen krånglar!
    Massor av kramisar!

    SvaraRadera
  3. Fy vad kallt ni har det. vi hade i alla fall 1 plusgrad...

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vi har också haft frost på morgonen, brrrr
    Mysigt de låter me trädgårdsarbete, önskar vi hade hus eller stuga. Kram Anna
    PS: var rädd om nacken

    SvaraRadera