onsdag 31 mars 2010

Mår som man förtjänar...

















Så heter det ju, men jag undrar det, för nu är jag botten förkyld igen, snorar och nyser och håller på!
Har bestämt mig för att ringa farbror doktorn igen.
Ringde dit jag är listad i går men jag skulle återkomma i dag kl 8 för det fanns inga tider.
Hon frågade inte ens vad det var för fel på mig!

Men börjar fundera på om mina cystor bak i näsan kommit tillbaka. Eftersom det känns lite konstigt.
Har cortison hemma men vågar inte behandla, eller vill inte behandla mig i onödan. Cortisonet kan jag va utan om jag inte måste!

Men jag kan ju inte gå såhär, det är ju nog några månader jag hållt på, är bara bra ett par dagar sen börjar det igen *Suck*
Så jag har satt klockan och tänker landa mig på soffan och vila lite till innan jag kan ringa läkaren, jag ska minsann va först i kö :)

Värken bråkar ju med mig än så kan ju lika bra ta det och så när jag är där :)
Förmodligen blir det mer cortison åt folket!
Dom är ganska glada för skriva ut det där!

Annars vad händer denna dag?
Här blir nog inte många knop gjorda,  Skriva inköpslista ska jag väl orka med *Ler* kommer ju två killar som gillar min mat!

4 kommentarer:

  1. MEN OJ sjuk igen inte bra de....stackars MAYA,,, ta e lugnt,, entligen har du fattat att man ska lYSSNA PÅ KROPPEN!!!!! Hoppas du får tid hos farbror doktorn!! KRAY PÅ DIG HJÄRTAT!!! KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Det finns en konstrunda här i trakterna och vi har planerat att åka runt...verkar inte bli av för vi har glömt! Vi har också haft planer på att ordna en utställning men fick inte ihop tillräckligt många tavlor:) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, inget kul att vara sjuk, är själv halvkass men har mest hosta som plågar mig.

    SvaraRadera
  4. Fy va trist att känna så, hoppas det släpper för det låter verkligen inte bra! och att det släpper tills pojkarna kommer så du orkar umgås ordentligt!

    Är ledig från det jag slutar i eftermiddag o det behövs verkligen, familjemys för hela slanten blir det för vår del, så skönt att bara vara tillsammans!

    Hoppas er helg och ledigheten blir fiiiiin! Kram Mia!

    SvaraRadera