lördag 31 december 2011

2011 är snart slut


Och det är jag tacksam för, detta har nog varit ett av de sämsta åren av mitt liv!
En sammanfattning av allt dåligt... nääää, det har vi lagt bakom oss och blickar framåt!



Och visst har det hänt bra saker med!
Och det är ju underbara vänner som kommit in i mitt/våra liv!
Vi har haft otroligt roliga upplevelser! Gjort massor med kul saker! Jag är lycklig och älskad och det är nog det viktigaste.


Nu ser vi framåt mot ett fantastiskt 2012 och njuter av att veta att ett helt nytt år är framför oss!
Nyårslöften då? Skulle inte tro det!
Nyårsönskningar har jag!
Få vara frisk, Att renoveringen äntligen blir av! Träffa nya spännande människor, besöka nya platser! Ja det finns så mycket jag vill med mitt liv och med mina vänner och kärlek!

Kan ju säga så här: mitt nyårslöfte är att Älska och värna om min familj och mina vänner För det vet jag att jag inte kan misslyckas med

Skål och var rädda om varann!
Kvällen ska vi tillbringa med underbart fina vänner äta gott och ha en otroligt härlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Gott slut och gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Åh - men åh - vad ledsen jag blir att du haft ett sämre år - men önskar dig ett alldeles speciellt Gott NYTT år då!!!

    Klart du vågar komma ner här!!! Mallis är härligt, underbart, lättsamt, varmt och skönt - solen skiner, folk är vänliga och det finns mängder att göra och titta på!

    Framåt april igen när charterresorna börjar komma igång så går det att köpa superbilliga biljetter hit så det är bara att komma så tar jag hand om dig! (och dottern har rätt)!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Skåååål!! som sagt vi blickar framåt, de har varit för mycket detta år :(

    GOTT NYTT ÅR!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Här fick jag ha min dotter hemma med oss. Hon avsa sig festen . Inte pga mig utan för att det visade sig bli en sk suparfest och det gillar hon inte. Förståndig flicka :-)
    Gott Nytt År på dig så hörs vi 2012
    Kram Nette

    SvaraRadera