onsdag 8 december 2010

Onsdag redan... snart helg igen!


Jisses vad tiden springer iväg!
Idag har jag inget på programmet vad jag vet...mer än jobb alltså!
Hem och lägga mig och läsa känns det som redan nu...hihi  :)
Spånar på tjejernas julklappar... blev inte som jag planerat så det får bli lite annorlunda :)
Men en kul överraskning är att grabbarna kommer redan den 18:de och stannar till den 8:de ... Woohooo :)
Sist när Chris snackade med dem så sa dom efter jul... så vi blev glatt överraskade :)
Ska bli jätte kul!
Hur ser era planer ut inför jul och nyår?
Något speciellt eller det är familjehögtid hemma? Eller ni kanske reser bort?
Jag älskar julen, den mysigaste tiden på året... hihi, varm choklad och grillade marshmallows...mums! Spela spel! Julmat, Nyårsmeny! Åhh vad jag längtar!

Men nu är det dags...jobba... bäst att sätta fart innan Chris kommer och jagar mig...hihi.
Ha en kanon dag!
Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon, nu planerar man klappar för fullt!
    VI ska till Kicki på julafton och på juldagen kommer Aymans syrra från Stuttgart och stannar till efter nyår så de kommer vara fullt upp :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Grillat marshmallows vid jul har jag aldrig gjort, lät ju trevligt.
    Hoppas du får en finfin onsdag
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Vi ska vara hemma, som alltid, med familj och släkt, och det blir lugnt och skönt.
    Nyår har vi fest för några kompisar som vi turas om med, och det är alltid kul.:)

    SvaraRadera
  4. Ja tiden går fort ibland !

    SvaraRadera
  5. sv: ja det ska bli riktigt skönt med semester :) Hoppas du får en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  6. Håller med, hinner ju knappt med ;P

    SvaraRadera