torsdag 24 juni 2010


Då var det dags igen... jobba!
Skönt med kort dag!
Slutar redan 14 idag och har inte så många planer, mer än att njuta av solen!
Hmm... om där är någon sol när man kommer hem, har ju varit lite dåligt med den varan de sista dagarna.
På dan när man jobbar sol och fint, sen hinner man nästan bara sluta förrän det är molnigt!

Jodgubbar är beställda! 
6 liter från Abrahamhill.. ljuvliga gubbar brukar det vara, hoppas det är det nu med.
Mellan 40-50kr litern kostar dom här i Åhus!
Vad kostar bären hos er?

I går kikade jag på film... men somnade innan jag ens sett början, så jag får se om den i dag...hehe.
Någon som sett denna?



Den verkar bra så vi får väl se...
Såg i alla fall avsnitt nummer 2 av min favorit serie.


Jag bokstavligen älskar den serien :P


Kan ju ha lite med läckerbiten  Alexander Skarsgård att göra... den galna handligen... och Vampyrer att göra att jag fastnat för den..hehe.

Men nu måste jag rusa... jobbedags! 

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. God Morgon Åhus!
    Vet ej vad jordgubbarna kostar här, det skulle mannen fixa hehe... jag ska fixa potatissallad idag... Å tårtan på lö. blir me marzankräm *skit* men ja hoppar över tårtan då HAHA klarar mej så bra så... *bantar* nä ja skojar... men en del gamla hundar går ej lära sitta...

    SvaraRadera
  2. Men du kan göra en annan fyllning ju... man måste inte ha marsankräm, prova det jag tipsasde dig om. Lovar det blir uppskattat!

    SvaraRadera
  3. Jo sant... men du vet säger inte emot min man SKRATTAR ja bryr mej inte ja hoppa tårtan...
    JASSÅ du hoppar över min lunch??
    SKRATTAR e bara så trött på all ogräs & dessa sabla mördarsniglar...*SUCK*

    SvaraRadera
  4. Hahaha håller med dig.... han är superläcker den där vampyren :)

    SvaraRadera