torsdag 24 juni 2010

Äntligen!


Har jag fixar solstolarna...skulle ha dynor med, fanns det några blåa som vi ville ha? Nej! En men vem vill ha en dyna när man har 2 stolar? Inte jag!
Men det är bara att leta vidare tills jag hittar dynor jag vill ha...
Och jag fick min vilja igenom att det blev plast och inte trästolar... visst är det snyggt med trä, men jag som inte får lyfta så är de för tunga och sen måste man olja in dem och hålla på...
Nej, tacka vet jag plast, de kan stå ute i ur och skur och sen kan man bara spola av dem när de är smutsiga :)
Perfekt!
I morgon när vi intaget en ljuvlig, bubblig, smarrig frukost ska jag landa mig i en av dessa och njuta av solen innan vi ska till Håkan!

Idag har vi suttit ute och ätit middag för första gången i år!
Vi grillade och det blev rådjur och nypotatis och sallad, så gott.
Till dessert blev det självklart jordgubbar!
Mums!
~
Chris sover, han har ju jobbat natt och vänder på dygnet idag för att allt ska återställas till det normala igen ... så länge det vara *Ler*
Han hämtade upp mig när jag slutatde klockan 14 så han sov inte många timmar idag!
Så när allt var fixat...torsdag = städdag och han hann klippa gräset med och grilla så stupade han i säng!
Men det är han väl värd!
Nu ska vi kika på film, jag och Natalie... Whiteout, någon som sett den?


Måste berätta... jag utklassade Natti totalt i Vänd åtta (kortspel)

Hihihi...jag är bara BÄST!

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig midsommar på er allihopa!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en skön och avkopplande midsommar, hoppas du får nyttja de blå stolarna hela helgen!

    SvaraRadera