onsdag 28 december 2011

God morgon!


Jippi... med besökare jag har här! Tror jag hade besöks rekord ... över 500 på en dag :) Så kul:) Välkomna alla glada trevliga människor!

Mindre kul är att jag nu tappat rösten nästan totalt, kommer lite kväkande kraxande ljud när jag försöker prata... behöver jag säga att jag brukar svara och prata mycket i telefon på jobbet :S

Blåsarna under fötterna vid tårna lever än... dom fick jag för jag hade så roligt i söndags :) Jaja... överlever detta med... alla andra njuter av tystnaden ♥ Chefen är överlycklig säkert... ingen som tjatar på honom, mer än på msn...haha, men det kan han ju logga ur från :) *fniss*
Nehopp... dags att ge sig av!
Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Vad kul, grattis sunshine!:-)

    Ha en härlig dag!

    Kraam Iz

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas inte stormen Dagmar har blåst bort er. God fortsättning önskar vi er !

    SvaraRadera
  3. Ha ha när det var inte jag men kunde ju ha varit ha ha. :)
    Nä jag är inte så blyg av vi får jag säga. Tyvärr lätt åt andra hållet haha. ;)
    Kram"!

    SvaraRadera
  4. Grattis- inte illa med så många besökare.

    Jag tror att min man hade varit överlycklig om jag tappade rösten.hihihii...

    KRAM

    SvaraRadera