söndag 11 juli 2010

Vilken helg det varit!

ilken väder, underbar mat, musik, vänner och party!
Det började ju i fredags att vi drog hem till Magnus för lite grillning innan vi skulle på Kristianstadsdagarna!
Vi blev bjudna på underbar mat, grillspett, hembakat bröd, ugnsgrönsaker, fetaost och smarriga såser.
Väldigt trevligt!
Tack Magnus!
Här kommer lite bilder hemifrån Magnus!









Sista bilden är på vår värd Magnus.
Efter denna trevlig start på kvällen fortsatte vi ut på stan och njöt av att det var varmt och härligt väder.
Underbar musik och kall öl!
Kan det bli bättre?

Lördagen spenderades på stranden, så skönt att bara slappa och njuta.
Bara kolla här!
Natti, Robin och Dennis njuter av bad och sol.










Sen blev det hem och duscha och fixa till sig, Chris är änligen lite piggare.
Hans arbetskamrat Matti kom ner till honom och Chris bjöd på grillad hjort med tillbehör.
Jag däremot gav mig av till bussen för att möta upp Kim, min kollega.
Vi bestämde oss för att äta på Bishop Arms, gillar det stället, väldigt mysigt och god mat med rikliga portioner och massor med olika sorters öl! Mums!
När vi ätit gav vi oss av upp till Lilla Torg och tittade på Attack :)
Riktig Nostalgi tripp för mig *Ler*




Ni kommer väl ihåg denna :)

Sen joina Camilla oss och vi strosade runt tills vi hittade ett bra bord där vi kunde slå oss ner och titta på folk.
Men vi blev lite besvikna på den dåliga service som Kristianstad Pub & Restaurang hade, 40 minuter för att få en beställa, och inga drinkar hade dom! Så det blev en öl...*suck* Dåligt!
Sen kom Chris och Matti och mötte upp och vi gick vidare till valvet!
Vilken kanon kväll det blev, massor av skratt och stoj.
Träffade massor med gamla kompisar på stan med, så kul!
I dag har det bara varit stranden som gällt!
Underbart 25 grader i vattnet, känns som man bor vid Medelhavet just nu!








Nu börjar det mullra här så Åskan är nog i antågande så det är dags att stänga ner Tv och datorer.
Ha en underbar kväll! Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. *underbar helg förstår jag*
    Ja du den där Åskan va otäck inatt *RÄDD*
    hua mej va ja *inte gilla* den...
    Ska väl komma in nytt imorn...SUCK
    MEN visstd e behövs ju för luften & växtlightens skull... å människan...

    KRAM Marie

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Härliga sommarbilder och grillad hjort har jag nog aldrig smakat, låter jättegott.

    SvaraRadera
  3. Verkar som du också haft en kanonhelg. Vi har dock inte varit vid havet eftersom vi har en hundvalp här hemma nu. Dottern har ju skaffat en så det är rätt mysigt faktiskt. Hon åker väl snart hem igen, då får det bli havet.

    SvaraRadera
  4. Sv: Man skulle kunna säga att det blev oavgjort mellan oss :P

    SvaraRadera
  5. Farmskan: Jag har ju fördelen att bo 200 meter från Havet :)

    SvaraRadera
  6. Man ser att ni hade det trevligt!
    Ps: Varför ser jag inte mina kommentarer när jag publicerat dom även om det står att de är publicerade?

    SvaraRadera