onsdag 10 februari 2016

Äntligen på benen igen!

Usch vad denna influensan har varit segdragen, men nu så är jag på benen igen.
I morgon ska jag jobba ...längtar!
Vad händer annars... Chris fyller år på fredag. Och det blir kalas på lördag för honom.
Ska bli mysigt.
Det blir god mat med familjen.
Hoppas vi får hyfsat väder, jag är så sugen på att grilla.


Givetvis håller jag på att planera för min 50 års dag den 16 februari.
Blir inget avancerat.
Beställa mat och tårta så man kan umgås med alla och jag slipper stå och fixa en massa.

Alla frågar om jag har åldersnoja, och nej det har jag inte! Jag är så nöjd med att fylla 50!
Jag har nog aldrig haft någon åldersnoja ...jag är nöjd med mitt liv. Jag har två underbara döttrar och ett underbart barnbarn. Jag är gift med mitt livskärlek. Jag känner mig älskad av min familj och mina vänner. Jag älskar mitt jobb och bor i mitt paradis.
Behöver man något mer?
Nej, inte jag.

Sen att jag älskar att hitta på saker, umgås med mina vänner och min Ladies Club som förgyller mitt liv. Alla bloggvänner som jag lärt känna under åren. Så härligt.
Funderade i dag hur länge jag bloggat, det började ju för väldigt många år sedan med Spaces som fanns på msn. Det måste va minst 15 år sedan... herre gud vad tiden går fort!
Ser fram emot många år till att blogga, och givetvis spännande event i April som jag hoppas jag ska hinna gå på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar