torsdag 8 juli 2010

Jisses!

Vad varmt det är... jag klagar inte på att det är varmt, men vill va ledig och kunna njuta av det fina väder vi har, inte sitta inne i en bastu :S

Kan berätta att nu ligger Simon med sjuk :( Stackaren.
I morgon ska jag hålla mig lååååångt borta härifrån, väljer Kristianstadsdagarna i stället... samma sak på lördag!
I morgon ska jag träffa bästaste Håkan, Sofie och Magnus och ett gäng till, ska bli trevligt.
Funderar på om jag ska duscha hos Em eller Sofie... så jag slipper åka hem.

På lördag ska jag till stranden... sen blir det stan ihop med Kim och Åsa... och förmodligen ett gäng till.
Får väl försöka höra runt lite vad som händer... så nu blir det telefonterror!
Men nu ska vi äta sånt här mumsigt!


Pias kassler med en god sallad... Klicka på bilden så kommer du till receptet.
Men nu... vatten! Tror jag blivit kamel... dricker flera liter mer än vanligt!

2 kommentarer:

  1. då ses vi kanske både på stranden och k-dagarna i helgen! =)

    SvaraRadera
  2. Stackars alla i familjen... *krya på er blommor'
    Hoppas du slipper bli sjuk *hålle tummarna*

    Va inne å kolla receptet lät jättegott ju... ha aldrig lagat något me smördegsplattor :S

    kamel jaha ja då lär hela södra Sverige invaderas av kameler i sommar då HAHA

    KRAMAR

    SvaraRadera