tisdag 22 juni 2010

Goooood morgon!


Jag var mer död än levande i går när jag kom hem, jag och Natalie var i byn och hade våra cyklar på service... så nu går dom som klockor igen.
Men som inte det va nog att vi skulle cykla en halv mil hem i motvind så spöregnade det med!
Behöver jag tala om att vi var dygsura när vi kom hem?
Såg ut som jag vet inte vad... Typ:


ganska likt...
I alla fall blev det till att torka till, laga fiskgratäng på lax med gott potatismos och dillsås, ska lägga in recept när jag har lite mer ork!
Vi åt middag framför tv:en sittandes under filtar ...hehe.
Och tittade på Stolthet och fördom :) 



Så nice!
Jag och Natti gillar dem jätte mycket! och nu har vi sett hela :)
Är ju några timmar att se ..hehe. Tur det regnat så man kan känna att det är helt ok att sitta framför dumburken :)

Tycker lite synd om Chris som jobbar nätter denna veckan... men han har ju lätt att ställa om sig! Som tur är, jag hade nog avlidit!
Inte för jag har svårt att va vaken på natten eller så... men sova på dan :P Nope inte min melodi!

Men nu är det dags att ta bussen till stan och jobbet... idag ska jag cykla till bussen för jag tänkte shoppa lite innan jag ska hem, och till frissan och klippa topparna.

Så... Tjingeling 

6 kommentarer:

  1. Stolthet och fördom, den är så romantiskt bra! Glöm inte cykelkärran;) Kram

    SvaraRadera
  2. TUR du har Iphonen då *SKRATTAR* men du har du gjort vänner-förfrågan på din nya kompis...HEHE
    Ja bloggen blev annorlunda för ja e så RASTLÖS... ska ha nybrgyggt kaffe nu...

    SvaraRadera
  3. 1000 Tack för tårttipset Hehe

    SvaraRadera
  4. *FNISS* elle som Mamabear säger *FNISSINGEN*

    Du skrev ju att iphonen å du inte va så bra kompisar....

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack så mycket. :)

    Ha en fin dag
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Sv: japp, det var gott :D

    SvaraRadera