måndag 21 juni 2010

Upp och Hoppa!


Kaffe i mängder så man håller sig vaken när man ska åka buss!
Gillar ju inte riktigt att behöva gå upp så här mycket tidigare, men vad gör man när man ska åka buss?
Inte mycket att be för!

I går när jag letade efter I don't like Mondays med Boomtown Rats fick jag en sån nostalgi trip så det likande inget... kom att tänka på alla dessa låtar som ligger mig varmt om hjärtat och som man har massor med minne till.
bland annat en massa som spelades på radion som tex. 

In the army now - Status Quo






eller vad sägs om denna? Skön eller hur!

Sen har vi ju denna med, som gör mig fortfarande lika glad nu som 1979!
*Ler*



6 kommentarer:

  1. Det är ju så nostalgi =)
    Man blir "fjortis" igen :D
    Läcker skylt , den med kaffet!! Vill haaaaa.
    Önskar dig en skön vecka med massor av sol.
    kram

    SvaraRadera
  2. Är det till jobb som du får åka buss nu i 2 veckor?

    Ha en trevlig dag,Vicki

    SvaraRadera
  3. Så du pendlar till ditt jobb? Jag har precis börjat göra det med, lite skillnad att ha nästan en timmes restid (eftersom bussarna går som de gör) mot de fem minuter som det tog att gå hem innan... Men men, jag kom till en fin lägenhet iaf. :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas Bussresan gick bra å att du INTE glömde *plinga* Hihi...
    eller kaffet satte fart ibland rinne de rakt igenom kroppen hehe...

    Ha en skön kväller nu
    /Marie

    SvaraRadera
  5. in the army now älskade jag som liten, min bror hade en skiva med den, snodde hans skiva när han inte var hemma och tjuvlyssna haha

    SvaraRadera