tisdag 15 juni 2010

God morgon världen!

En ny underbar dag som är alldeles orörd börjar i dag...igen! Visst är det härligt!
Först av allt är morgonpromenaden avklarad, duschen med för den delen och frukost intar jag nu här...
Kaffe och en rostad macka med marmelad... lite trögt att få ner men det går...hihi. Behöver va uppe lite längre för att det ska gå smärtfritt att äta...hehe.

Så snart är det dags att ge sig av till jobbet.
När det är avklarat hoppas jag på kanon väder, bra bok och min hängmatta :P


Sen får det väl bli lite mer tvätt och sådana måsten :)
Men nu...jobbedags! 
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Godmorgon

    Undras vart mina kommentarer tar vägen har kommenterat några dar nu men de kommer inte upp undra om jag gör nått fel?

    Kram från jämtarna

    SvaraRadera
  2. Hej vad fint du gjort om på din blogg :) Erkänner att det var ett tag sen jag kikade in. Ha en underbar dag idag. Kram Malin :)

    SvaraRadera
  3. Har ni så fint väder idag?? Här är det mulet och regnet hänger i luften på barnens skolavslutning.

    Länge tills det är semesterdax?

    Vicki

    SvaraRadera