måndag 14 juni 2010

Härlig dag...

Verkligen en härlig dag i många avseenden.
Krukorna är på plats, och jag har hunnit med lite allt möjligt idag!
Skönt när allt börjar bli färdigt! Så man kan njuta.



Chris har planterat perennerna vi köpte och vattnat dem, så nice.
Vi köpte Röd och vit solhatt och fackelblomster, och 2 sorter som vi inte har en aning vad de heter :P


Kammat Missy.. så nu fäller hon lite mindre, hoppas jag.
För usch vad hon fäller, här är katthår överallt känns det som, trots att man dammsugit.
Nu har jag precis kommit tillbaka från min kvällspromenad, lite kortare än vanligt, men det tar att hålla på i trädgården, kan ju tala om att det känns att man har en rygg!
Fotograferade hängmattan med som jag utlovat ...så Linda... här är den!

Här ska jag ligga och läsa... mm..längtar!

Och här kommer några bilder från kvällspromenaden,, idag blev det en tur ner till havet... så ljuvligt och fridfullt.




Himlen såg ut som den brann, så vackert!


Sen såg jag otroligt vackert Gullregn, funderar på att skaffa sådant, är så effektfullt.


Och Grattis till bästaste Håkan på namnsdagen!
~
Men nu, en dusch och sen sängen!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Gu va duttia ni är!!!! o Vilka underbara bilder!!! Kan du inte koma tillmig o greja me?? ska göra lite ida,, sätta up gardinerna ,, de ekar så hemskt i vardagsrummet,, kollade mbler igår men inget vi va galna i,, Men ska ta en runda till Bromölla på Sönda!!! Kram vännen

    SvaraRadera
  2. så fint ni har det där nere,synd att vi fällt ner alla träden,skulle också vilja ha en hängmatta,men det går säkert att ordna på annat sett,ska fråga mannen,så i slutet av sommaren förhoppningsvis har jag min hängmatta.kram

    SvaraRadera