fredag 9 december 2011

Baka baka liten kaka...


Jag har hittat den perfekta presenten till min systerdotter... *fniss*
Jag hoppas hon kommer uppskatta det ... samma sak med dottern...Em älskade mormors kakor!
Jag ska i kväll ge mig på något ingen annan klarat av hittills (sedan mamma gick bort) och det är att baka Citronlöv.


Jag har äntligen hittat receptet... Mamma hade ju för vana att skriva upp allt i sina små böcker men jag har läst i genom nästan alla så slog det mig... kanske i en av de favorit recept böcker hon hade och DÄR i sju sorters kakor finns det handskrivet men ingen beskrivning och allt på en höft!
Så håll tummarna att de smakar som de ska :)
Ska röra ihop deg till Skånepepparkakor med i kväll... det är något som är så gott med smör och ost!
Recept kommer sen.

2 kommentarer:

  1. sv - Nope, nix... Ingen aning. Har bara bott här i 2 år.

    SvaraRadera
  2. Spännande att få resultatet sen då :) Kram

    SvaraRadera