onsdag 15 december 2010

Morrn morrn!


Ja så var det onsdag!
Chris fick ryggskott igår...*suckar* vi löser av varann med dåliga ryggar, ja min är ju alltid som den är... halv kass :P
Men det kan jag leva med ... men Chris är ju inte va vid att ha ont i ryggen! Och det märks.
Jobbade ju igår och fick ta bussen ... inte nog med att dom ändrat busstiderna de har ändrat hållplatserna och rutterna hur bussarna kör!
Jag var alldeles förvirrad i går! Haha!
Hoppas det går smidigare idag!



Shoppade en massa julklappar igår! Såååå kul och även Robins 18 års present!
Visst är det kul att shoppa presenter och julklappar :) Jag var så nöjd när jag kom hem.
Nu har jag bara min syster och svågers kvar ...och Pontus ...men till honom vet jag redan vad som ska  fixas!
Sen skrev vi julkorten med klart! Så nice

Men nu måste jag ge mig av!
Ha en underbar dag!
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Ja ni löser verklgen av varandra, hoppas han blir bra snart.
    Skönt när klapparna är klara, ska ta de sista idag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. MEN VAD E NU DETTA!!!!!???? Skönt att Klapparna är klara!!! jag har inte bara börjat!! suck!! vet inte riktigt vad ja ska ge gubben än,, vill ha en bok får väl gå o kolla lite i bokshoppen!! ;0) Många kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Säger som Mammabear.....här är det kaos när det gäller julklapparna hahaha och då har man ett gäng handla till.........inte stressigt...nä då....ler mot världen och allt blir perfekt på julafton haha
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag ska ut och julshoppa idag :)

    SvaraRadera
  5. ryggskott är inte kul, usch då
    ha en fin dag

    SvaraRadera