fredag 6 augusti 2010

Hej hallo!

I går blev en riktigt trevlig dag!
Jag mötte Emily på stan och vi shoppade lite av varje, jag hittade ett par snygga vita jeans och ett vitt hår spänne.
Emily skulle hitta kängor, men det gick mindre bra. men lite annat smått och gott blev det dock.
Jag köpte även ett gäng vinglas i plast, kanon när man ska på picknick :)
Vi var och käkade lunch på Café Fenix, tror aldrig jag blivit så mätt på en sallad, åt inte en bröd bit till och blev storkandes mätt!
Sötaste Em
Me

Min jätte sallad!



Var och köpte en ny nagelfil med och batteri till min baklyckta till cykeln, tänker minsann inte få böter för en sådan sak!
Senare när jag kommit hem messade Sofie i fall vi skulle med ner till Strand Baren, dom skulle käka räkor... Chris och Natalie blev sååå sugna så det blev räkfrossa för oss med.
Iofs inte för mig... var fortfarande mätt..haha! Så jag drack öl och njöt av sällskapet.



Sofie och hennes son

Titta och lär hur man skalar en räka :P

Christian Taak spelade där så vi hade trevlig underhållning med :)
Och om man hade lust så var där dansband inne på Martin & Martin... inte riktigt min melodi :)
Nu är det dags att fixa till sig för dagens aktiviteter,  Seaside Summer Festival
Så vi kommer säkert få en mycket trevlig kväll :)
Men nu är det det dags att sätta fart!
Tjingeling

5 kommentarer:

  1. Mysigt med mor/dotter dag! Shopping är ju me alltid kul! hehe Ha det bra! kram malin

    SvaraRadera
  2. oh fenix dit måste jag snart :P

    och räkfrossan undra vem jag skall tvinga med dit :) haha har de det varje dag?

    kent är underbara :)

    SvaraRadera
  3. Åhh va härligt de ser ut på Strandbaren, supergott med räkor.
    Kul me shopping med dottra :)
    Ha en bra lördag! kram

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott det såg ut med din sallad!
    Ja, räkor är ju också SÅÅÅ gott!
    Jag förstår du gillar shopping med din dotter, det gör jag med redan, trots att hon är så liten.
    Ha nu en fortsatt underbar helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vi hade en kompis som var där och hade jättetrevligt men vi var i Malmö och härjade så tyvärr så missade vi det!

    SvaraRadera