lördag 7 augusti 2010

Vilken kanon kväll vi fick!

I går va en sådan där halvbra dag... inte riktigt med sol men ändå väldigt varmt!
Pulade lite hemma och sen skulle jag iväg, Chris och Viktor skulle iväg och jaga... så det passade mig utmärkt att gå på musikfest! Natalie var hos sin pappa och de skulle shoppa skolväska... *suck* 1200 kr, iofs får hon betala själv när det är sådana dyra saker. Och jag bara sa att den får va till alla åren i skolan! Jaja... men vi får väl se hur det blir med det  ;) Det är i alla fall en rejäl väska.

I alla fall cyklade jag till sötaste Jenny i går och satt och snackade där och drack lite gott tills vi skulle iväg :)
Hennes granne kom med över och det blev en trevlig stund!
Sen cyklade jag vidare till Tyke och Ing-Louise. Där blev det med lite gott att dricka innan vi skulle ner och äta vid havet, jag och Sofie käkade på Martin & Martins! Dom hade buffé men inget vi ville ha så bästaste kocken Milo trollade fram en helt underbar Oxfilé till oss med ljuvliga tillbehör! Tack snälla! I bland är det bra med kontakter *Ler*

Sen drog musiken i gång och det blev en mycket trevlig kväll med Christian Taak, Snowstorm, Sméns Baglomma och sist men inte minst Micke Syd fr Gyllende Tider och Tommy Ekman från Freestyle med musiker :)
Vilket tryck det blev!
Här kommer lite bilder!










2 kommentarer:

  1. Där ser man...ett och ett annat välkänt ansikte... och då syftar jag inte på artisteriet. Kanske såg då vi var på Charlierunda i sanden förbi scenen ;-)

    SvaraRadera
  2. åååå så himla mysigt men synd att du nästan alltid står bakom kameran!

    SvaraRadera