onsdag 21 juli 2010

Tisdagen har försvunnit...

God morgon...eller snart middag! Hihihi... gud vad underbart, inga tider att passa :)

I går, tisdag som försvann i ett naffs... hade jag :( Tandläkaren! Usch pi ... finns det något värre? Men men jag överlevde både tandläkaren och hettan i stan.
Snubblade över ett par jeans med på Lindex (ligger granne med Tandis) och de var jag bara tvungen att ha :)
Rea så klart :P I love it! ♥ Högg dem och gick till kassan för att betala talar tjejen om att jag får välja ett annat plagg gratis, med andra ord ta 2 betala för 1...ännu bättre alltså! Hittade en vit jacka så den fick det blev... så nice. Jag var super nöjd och det kändes som lite plåster på såren för tandläkaren! 279Kr för Jacka och Jeans!

När jag kom hem så blev det givetvis stranden. Jag. Mickis och Wiro låg kvar medan de andra bara badade och gick hem.... kan meddela att Chris är lätt rosa ...haha! Så är det när man INTE smörjer sig och är för länge i solen!

Men Jasmine, Sabina och Chris kom ner och badade igen och då hade de med sig Magnus!
21 Grader i vattnet i går kan man inte klaga på tycker jag!
Natti och Mickis




Mickis är ett riktigt vatten djur!


Och om man inte badar så kan man ju alltid chatta med kompisar!


Sen blev det dags för att grilla och äta lite gott!

Matdags!

Wiro

Riktigt mumsigt med grillat, sallad och nypotatis.
Sen var Natti barnvakt på kvällen när vi åkte för att titta på Patriks Combo :) ett gäng härliga grabbar från Östersund.
Dit skulle jag aldrig kunna flytta, inte efter Patriks eller Fredriks beskrivning i alla fall: Smäll kallt, Skidbacke mitt i stan!!?? Friskt?...No! Kallt i vattnet...med andra ord inte bada ...nä... jag håller mig till Mitt Paradis Åhus 
Och sen ovanpå alltihop är där snö mer än halva året säkert... och jag som inte åker skidor hade fått va på After ski! Måste ju finnas Before ski and Under ski för oss?? Hmm.. jag hade blivit alkis ju :P alla polarna i skidbacken och jag i baren :P

I alla fall var det som alltid en kanon spelning och jag och Wiro hade skit kul och dansade loss!








Chris och Mangnus höll sig sittandes :)
Chris var lite besviken ...inte samma spex som vanligt tyckte han.
Så Patrik, Fredde och Anders! Skärpning -hälsar Chris!
Som vanligt sover 3 tjejer, Jasmine, Sabina och Natti.
Mickis, Wiro och Chris sitter i bersån med varsin dator och surfar runt :)



Frukost är på G och sen blir det stranden!


Och glöm nu INTE! Patriks Combo spelar idag och i morgon med på Handelsbaren! 
(Så Fredde där kom reklamen )

6 kommentarer:

  1. AHA Därför du ej skrev igår började undra om du av dålig...*skämt*
    Här e de FestivalYra för fullt... staden växer sakta bort å fram kommer matvagnar tivoli stånd m.m. WOW vilken stämning.... WWWEEEEE.....

    KRAM Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken idyll som vanligt med ER !!!
    ps: Patriks combo måste se sig omkörda av Mya´s och Chris combo deras mat är inte att leka med ; )

    SvaraRadera
  3. Patriks Combo lagar INTE mat :P det är bandet som spelar :) ... Ställer vi var på heter Handelsbaren och Stampe som har det serverar kanon god mat!

    SvaraRadera
  4. Oj va mycket du hann med igår! Skönt att slippa tandläkaren nu med :)

    Dem har jag inte testat, för köpa dem när denna påse är slu :P

    SvaraRadera
  5. Att ha semester är toppen! Årets väder är ju extra bonus!

    SvaraRadera
  6. Kul me mycket bilder! du fynda ordentligt efter tandis idag, va kul när de händer.
    Hoppas du haft en tevlig kväll! Kram

    SvaraRadera