måndag 19 juli 2010

Full fart!

Jag slapp väcka kidsen med Musik, vatten eller hopp i sängen, Mickis löste det :P
Efter frukost vad avklarad och Wiro kommit blev det så klart stranden!
Lite kallare i vattnet, drygt 20 grader.
Men hett hett hett. Vi byggde sandslott och och badade och njöt av det vackra vädret!






Sen bar det hemåt och vi käkade lunch.
Efter det blev det lek och stoj... tjejerna dök så klart lekstugan medan vi andra landade oss i skuggan.






Sedan riggades det för badminton och alla spelade.







Nu är Chris och tjejerna på väg ner och bada medan jag och Wiro ska fixa middag!
Sen ska vi njuta av kvällen!
Ha det bäst alla!



Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Vad mysigt! En riktig sommardag!

    SvaraRadera
  2. Åååå va mysigt med att bygga sandslott!

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig dag :)

    oj jag har inte ens tänkt på det. vilka dagar var det nu igen, minnet sviker *S*

    SvaraRadera
  4. Va mysigt och se er samlade, härliga strandbilder.
    Ni har många dagar kvar så njut! Kramis Anna

    SvaraRadera
  5. haha jag önskar ibland jag kunde sy.men nja.... kanske få gå en krus, men tycker mest synd om den som skall försöka lära mig

    SvaraRadera
  6. NU ÄR DET SEMESTER; NJUTA AV FINT VÄDER, GEMENSKAP OCH LEK. SÅDANT SOM ÄR SVÅRT ATT FÅ TID TILL RESTEN AV ÅRET.

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder med tjejerna!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Hej! ser himla härligt ut du! :) ljuvliga bilder! Ha det fortsatt skönt på semestern! Kram

    SvaraRadera