tisdag 15 juni 2010

Lite väl bra?

Kronprinsessan Victorias monogram
bild från: imageshack.us

Vad är det som händer...det är fullkomlig hysteri över detta bröllop.
Visst tycker jag att det är kul att dom ska gifta sig men allt behöver ju inte vara i bröllopets tecken!
Kvittar ju vart man kommer så är det bilder, saker eller annat med vår kronprinsessa på!
Jag gillar svenska kungahuset, men detta börjag bli lite väl bra.
Men visst är det spännande med kungarnas historia, kläder osv. älskar Herman Lindqvist och hans berättelser!

Eller varför inte besöka slottet och kolla på alla vackra saker där.
Sveriges historia är väldigt intressant och extra roligt är det när man kan se kläder och annat tidsenligt på våra museum.

Bara kolla in dessa brud utstyrslar.




Sånt här är kul, men inte när du ska handla mat och allt har helt plötsligt blivit "Kronprinsessans"
Hehe... ska ni titta på bröloppet?
Jag ska om jag har tid och inget bättre för mig... annars får det va, kommer säkert visas om och om igen på alla nyhetsprogram osv. I alla tidningar och löpsedlear en lång tid framöver, så man lär inte missa det.
Önskar i alla fall henne Lycka Till!

8 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker också att det börjar bli lite väääl mycket prinsessbröllop nu!

    SvaraRadera
  2. Åh underbart litet lusthus i din header!
    Ja lóreals skuggor är kanonbra, jag har dem till bra pris i min webshop nu;)
    Hoppas du tar en kik på http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  3. Ja jag har förhandsbokat den på cdon så den kommer hit direkt i brevlådan =)

    SvaraRadera
  4. Hej du hade varit in på min blogg och du undrade vart BÖ låg. Det är en camping som vi har vår husvagn på, den heter Björkö Örn. Den ligger på Gräddö nära Kapellskär där båtarna går till Finland och Åland.
    Själv bor jag i Norrtälje inte långt därifrån.
    Härliga recept på både mat och dryck du har, jag har snott en del av dem, hoppas det var ok =)

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna vilja se det! Jag kommer ihåg när prinsessan Christina gifte sig, det var grejer det! Nu ska jag jobba på lördag och sedan ska jag ut och äta mat med jobbarkompisar, men det blir väl någon repris:)

    SvaraRadera
  6. Jag ska försöka se så mycket jag bara kan. Just då håller vi säkert på som bäst med alla förberedelser för vår egen fest. En fest faktiskt för att vi firar 10-årig bröllopsdag. 16 av våra absolut närmsta och bästa vänner kommer - ska bli himla kul!

    Men jag älskar kungahuset och ska frossa i bröllopet så småningom. Jag försöker nonchalera det än så länge.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Det är väl lite väl mycket hysteri inför bröllopet. men jag ska titta så mycket jag kan och hinner , med en liten valp i huset.
    Ha en brá dag.

    SvaraRadera
  8. Visst börja de bli överdrivet!!! Jag ska ha Gäster på Lördag,, jag har då inget behov av o titta pådetta!! Va de lika överdrivet nr Kungen gifte sig?? Ja vet inte ja va inte här då!!
    Jag säger bara STACKARS DEM!!! Tro säkert att se hade vart skönt o vara i fred!!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera