tisdag 22 juni 2010

Äntligen...

Blev det en dag med sol, även om det blev en hektisk dag så blev den bra!
Hann jag koppla av? NEJ!
Och jag har fortfarande inte hunnit ligga och njuta i min hängmatta... blir väl först till semestern!
Sen gillar inte att Chris jobbar nätter, saknar honom tok mycket! Blir tråkigt utan min älskling!
Natalie är inte på humör för att sitta här inne hos mamma utan är i sitt hus och njuter av tystheten gissar jag ..hehe.
I alla fall har jag både hunnit vara och klippa mig och hitta lite kläder till midsommarafton!


Gillade speciellt de coola detaljerna på tunikan, olika knappar och uppvikta ärmar..nice.
Hittade även en mysig sjal att ha till.
Detaljerna på den var med nice... metall "ploppar" i blankt, matt silver och guld.



Lagat middag, vattnat blommor, rykt ogräs och bloggat har med hunnits med.
Nu är det inköpslista som ska skrivas sen en dusch och kasta sig i säng!
Upp tidigt i morgon med... längtar tills helgen.
Ska bli så kul att fira Midsommar med Håkan och alla våra kära vänner.
Ska förbereda lite inför Champagne frukosten (vi kör med musserande vin) med ... för det ÄR ett måste på Midsommarafton! 
Här är en bild från i fjor, visst ser det gott ut?

Längtar!
Vad ska Ni Göra på Midsommarafton?
~
Men nu kallar duschen OCH sängen på mig!
*Gäsp*
Natti natti alla vänner!



3 kommentarer:

  1. Önskar dej en mysig midsommar. Champanjfrukost låter ju bara för härligt.
    Mmm goda recept man hittar på din saida,
    Liten kram från Anna

    SvaraRadera
  2. *låter JÄTTEmysigt ju* så romantiskt...
    *avis* fnissingen... Vi ska på Fest hos Grannar/kompisar... 13.00 Sill & potäter + den obligatoriska nubben (smakar skit men den ska ner)... sen blir de lekar & grillning senare på kvälleriet...
    dagen efter far vi iväg till campingen i Valjeviken till svärföräldrarna + massa folk... grillning + lekar...
    Hoppas vi får fint väder, bruka blåsa som "#¤%&@£$€ där...

    Ha En JätteSkön Onsdag
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. ska fira med grannarna tror ja! pratat om att träffas o bara mysa men de har inte blivit av, Men nu kanse de blir hoppas jag eftersom deras baran ska inte vara hemma utan med vänner nu när dem är hemma o hälsar på från Götet.
    Fint du har köpt och skoj ska du ha!! Kramen!!

    SvaraRadera