onsdag 30 augusti 2017

Varje dag är en gåva...


Jag försöker verkligen göra det bästa av varje dag! Ibland är vissa dagar tuffare än andra. Då gäller det att tänka positivt! 



Jag försöker ta varje dag som den kommer... inte alltid lätt men med positivt tänkande och glada tillrop från vänner och familj så funkar det.

Idag ska jag möta Christel för Ladies Club planering :P
Så kul och spännande :) Bäst är att bara hon och jag vet vad vi ska göra!

Ska bli så kul att inte gå hem och landa sig i soffan efter arbetsdagen för en gång skull... men tyvärr har det blivit en vana för jag är ju så trött och har väldigt ont efter en arbetsdag så det är liksom inte lönt att göra nått annat!
Men nu har jag fått nog... ska jaga läkaren med blåslampa så det händer något och jag får behandling. Måste ju få lite fart på kärringen igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar