söndag 6 december 2015

Andra advent.

Idag är det andra advent och jag längtar tills jul.
Första gången på länge ska vi fira ihop med båda mina döttrar. Och med vårt älskade lilla barnbarn.
De senaste åren har jag och Chris firat själv. Det har varit väldigt mysigt. Men det är alltid mysigare att fira med barnen.

Idag har vi (jag, Christian och Emily, stackars Marcus var krasslig) varit på skyltsöndag/julmarknad i Åhus! Vi trotsade stormen och njöt av allt vackert ute på byn.
Älskar doften av glögg och grillad korv. Julmusiken som hörs långväga. Alla glada människor.
Det gör mitt hjärta lyckligt att spendera tid med familj och vänner. Att njuta av dagen och att ha kul ihop.
Vi tog lotter och lyssnade på musik och letade julklappar. Underbart!
Natalie och hennes familj var på Skånes djurpark så jag hoppas de hade en underbar dag.
Nu är det snart läggdags och en ny arbetsveckan hägrar.
Jag har både roliga och tråkiga åtagande i den kommande veckan.  Men övervägande trevligheter :)

Önskar er alla en underbar kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar