torsdag 24 oktober 2013

Ladies club date

I lördags var det Ladies club date!
Jisses vilket gäng vi är!


Vi saknade Anci som fått förhinder, hoppas hon kommer nästa gång

Vi samlades på Lilla Torg i Kristianstad där de som arrangerade kvällens date gett oss instruktioner att vi skulle va kl 15.00.
Där bjöds det på "stark" varm choklad och snacks. Jag fick ett uppdrag - jag skulle under kvällens lopp berätta minst 10ggr om bröllopsresan.
Efter fotosession med hjälp av Catarina Hagdahl (som råkade gå för bi... perfekt!) gav vi oss av hem till Kryddans palats! Vilket härligt hus hon har, så fint!

Där väntade snacks och lite gott att dricka.


Och jag förärades med en bröllopspresent av mina underbara vänner, jag blev så glad ♥ 
Tack snälla ni



Detta i väntan på Cateringfirman skulle anlända.
Vilken den gjorde med utsökt mat!



Vi åt, drack och snackade och njöt av varandras sällskap.






Middagen avslutades med Chokladpudding, vispgrädde och jordgubbar!



Sen blev det soffhäng och charader, och det dansades loss :)
Så himla härligt gäng, massor med skratt och snack! Gott i glasen och maten var superb!










Vill passa på att tacka Åse och Kryddan för en kanon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar