måndag 5 augusti 2013

Då var det dags!


Började gårdagen med att koka jordgubbskräm,  sen blev det stranden :) fortfarande varmt i vattnet och underbara vågor!


Efter en underbar söndag på stranden, mys med sambon och träffat underbara vänner så kom måndagen!
I dag är min första arbetsdag efter semestern och det känns riktigt bra att börja jobba igen.
Ryggen är ganska okej så jag hoppas det ska fungera... får ta det försiktigt.

Flera stycken vill att jag ska visa min klänning ... men det gör jag inte.
Men här är märket på den och den är köpt på Kläddilin


Änglatrumpeterna har börjat blomma och är så vackra, dessa bilder är på min systers som vi passar huset till medan de är på semester :) Väldigt giftiga är dom och allergiframkallande. kan vara bra att veta om man nu förälskar sig i dem vilket är väldigt lätt att göra :)

Men nu är det dags att strax ge sig av!
Ha en underbar dag alla vänner!

Och som vanligt klicka på bilden för att göra den större.


6 kommentarer:

  1. Åh så mysigt!:) Ha en bra start första arbetsveckan efter semestern! <3

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det känns riktigt bra att börja jobba!
      Kram

      Radera
  2. fina blommor det där

    SvaraRadera