torsdag 11 juli 2013

Härliga semesterdagar.

Tjejfest på tisdagen med finaste töserna hemma på Lottas gård, mysigt ♥
Sen blev det utgång till ett av tälten i Sommar Kristianstad, vilket drag det var!
Fredrik är suverän på att få oss alla upp och dansa och sjunga med! Så jäkla kul! Träffade massor med underbara vänner ute! Kan det bli bättre? Nej! Underbart och härligt!


På onsdagen... den morgon började ju bra!!! Not! Vakna, satte på kaffe, släppte ut Chanel i trädgården... Vad gör hunnarackarn??? Hon rymmer!!! Så jag efter i väldigt färgglad randig morgonrock och ansiktsmask! Så såg ni något vitt med en färgglad randig svans svischa förbi ute på gamla näsby så var det bara jag!!!
Men sen blev det en promenad runt på Näsby, härligt varmt väder och kanon att strosa runt i, jag promenerade bort till Högskolan, där P6 militärförläggning låg förut.
Har inte varit och tittat på min gamla arbetsplats på väldigt länge ... i dag ligger det Stadsmissionen där. Inga militärer så långt ögat kan nå.... det var en härlig tid när jag jobbade där... 21 år gammal :)


Sen var jag bara tvungen att hälsa på Nataly en runda och få gosa med Millie ♥ så himla söt.
Väl hemma bjöd min darling på en kall öl och jag testade mina ölglas i plast från IKEA, perfekt för picknick och fester :)

Sen blev det mat på Åmunds i hamnen, härligt goda ribbs... njöt varenda tugga :) Mmmmm...


Avslutade kvällen i goda vänners lag på Handelsbaren ...där det slank ner en och annan öl.
Aysel, jag hittade kossorna ....hahaha... skrattade för mig själv att jag kunnat missa dem förut! 
Ni som varit på HB förstår, ni andra får ta en tur dit :)
Både Emil Z och och Patriks Combo lirade, lika trevligt som vanligt. Fast inte samma drag på publiken! 
Men kul hade vi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar