tisdag 30 juli 2013

Det närmar sig....


Vill hitta någon liknande klänning till bröllopet, jag vill att den ska vara enkel med snygg.
Så nu måste jag på jakt!



Sett någon liknande? 
Finns massor på amerikanska sajter men känns inte lika kul att beställa den som åka runt och prova :P
Eller kanske blir det något helt annat! Vem vet? 

Så Annika, Katrin, Jen, Emily, Nataly mfl.... gör er redo för snart släpar jag runt er i olika butiker :P 
Man måste ju ha smakråd och Chris får ju inte följa med :)




4 kommentarer:

  1. Kul med sånt bestyr finns väl butiker i närheten eller?

    SvaraRadera
  2. nja, I Köpenhamn fick flera, några i Malmö med... men jag ska inte ha en traditionell klänning utan vill ha något mer användbart! ;)

    SvaraRadera
  3. Har du kikat på min favvo sida....bonprix?!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Springer genast dit!
      Tack för tipset :)
      Kram

      Radera