tisdag 14 december 2010

Go morron!

Trött tröttare eller tröttast?
Trött är jag i alla fall... hade klätt granen klar vid 23,30 sen la jag in bilderna här (förra inlägget) och sen stupade jag i säng!
Utvecklingssamtalet i går gick utmärkt! Natti sköter sig och har bra betyg! *stolt*


Idag blir det till att åka hem och fixa en del små saker sen är det julklappar som ska inhandlas, men det blir nog på torsdag!

I dag ska jag skriva julkort tror jag, de ska ju postas senast den 16:de
Skriver ni julkort?
Jag skriver några till mina käraste och närmaste.
Tycker det är en trevlig tradition.
Det som inte skickar till mig får inga... så gör jag!
Jag skriver upp alla jag skickar till och alla jag har fått av så är det lätt att kolla vilka man ska skicka till.
Sen skickar jag givetvis julhälsningar till alla mina underbara vänner runt om i världen... via e-mail.
Bra sätt... sparar mycket pengar och tid... jag skulle inte ha tid att skriva vanliga till alla som jag vill skicka julhälsningar till.
Jag hade fått börja i Juni eller något! ...haha!
Önskar alla en underbar dag!
Nu är det snart jobbe dags!
Tjingeling!


7 kommentarer:

  1. Mysigt att granen redan är klädd, vi tar in en dagen innan! Jag sätter varje år ihop julkorten med ett band och tittar vilka som skickade, sedan kan det bli någon extra iaf! Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Jobbar på att rycka upp mig just nu men visst är man trött och nu behövs det ett avbrott i vardagen. Har julkorten i väskan och tänker skicka dem idag på väg hem. Vem och vilka jag skickar till? De som jag uppskattar och som betyder mycket för mig och de som jag tror behöver en extra uppmuntran. Många får ett digitalt julkort de är välment men att hålla ett julkort i sin hand det blir liksom lite extra.

    SvaraRadera
  3. Jag ska nog också ta fram granen idag och även skriva julkort. Tycker de är tråkigt när korten börjar försvinna, är ju så kul och få på posten.
    Kul att de går bra för N, för man blir ju så gald då :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken fin gran ni har,, ni verkar ha det sååå juligt och fint hemma hos er.

    Mmm.. jag brukar också skriva några få julkort per år, brukar spara de jag får, de skickar jag till.
    Men oftast är det ju samma människor.
    Det ÄR såååå roligt att få julkorten på posten.

    Vår julgran ställer vi upp dagen före julaftonen, men det är för min son ville vara med och klä den och han kommer på kvällen den 22:a, så då tar han och jag det den 23:e.

    Ha det bäst kära du.. // Julig kram

    SvaraRadera
  5. VILA LITE!!!! ORDER!!!! fniss,,, Nä julkort har jag slutat med blir 200 om jag ska skicka till alla!!! DURT blir de o många får ja inget tillbax från,, så jag har givit upp!!!! GOD JUL PÅ DIG MIN GOA SÖTA RARA MAYA!!!!! <3

    SvaraRadera
  6. Himla fin gran!!
    Ska klä vår till helgen, tror jag inte jag hinner eller orkar innan. Kanske på onsdag när jag slutar tidigare i och för sig´..

    Jag skickar julkort. Många dessutom. MEN, i år har jag bestämt mig för att ordentligt notera vem som skickar till oss. Det är bara dom som får nästa år... Det blir dyrt.

    Jättekram

    SvaraRadera
  7. Ja nu blir jag ju inspirerad av din fina gran
    Tror jag också ska ta in granen redan nu och kläden fint. Gillar doften av gran och allaljusen det blir så fint
    Hälsningar från kristina

    SvaraRadera