torsdag 16 september 2010

*Host* *Host* *Host*


Hatar att vara sjuk, snörvla, ha feber, hosta och huvudvärk.
Jag har i alla fall proppat i mig en massa som ska göra det bättre, plus att Chris körde och köpte glass på vägen hem, skönt med något som lenar i en sårig hals.

Har sovit och tittat på film om vart annat hela dan, inte för det hjälpt...ännu!
Glad att LoveFilm.se finns ♥
Tänkte jag skulle läsa men jag orkade inte. 
Jag är mest irriterad att jag missade min klipptid i dag och kursen i morgon :(
Men jag kan inte göra något åt det, hade aldrig orkat ta mig till jobbet bara, än mindre gå på kurs.
Nu ska jag inta ryggläge igen!
Tjingeling

3 kommentarer:

  1. De lät inte bra, låt Chris ta hand om dig nu.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Skönt och ha någon som tar hand om en då :)

    SvaraRadera
  3. förskylning fyaligen. krya på dig. verkar som elaka bacille härjar villt just nu. glad att vi klarat oss än så länge peppar peppar* krams//ologgad Ejris

    SvaraRadera