onsdag 14 juli 2010

Oväntat...

Först var det oväntat besök... sen oväntat paket!
Visst är det trevligt med överraskningar!?
Idag på jobbet kom min kollega Lena till jobbet och med sig hade hon oväntat besök :)
Patrik i Patriks Combo och hans söta sambo Emilie kikade in och sa hej!
Trevligt! Blir till att återgälda besöket på Patriks jobb :) Dom spelar på Handelsbaren här i Åhus mellan den 19-22 Juli!
Nu är ni en del som undrar vilka är Patriks Combo?
Ett härligt gäng med 3 galna grabbar! Det är omgjorda texter och härligt showande!
Nej jag får INTE betalt för att säga detta... och inga fribiljetter heller... showerna är gratis :) Någon som ska hänga med?
Här kommer några smakprov, håll tillgodo!





Lite synd att klippen jag hittade var lite dålig kvalité men ni får säkert i alla fall en aning om vad det handlar om :)
Sen hade jag fått ett paket när jag kom hem... och hade INGEN aning vad det kunde vara!
Men när jag äntligen hade fått upp paketet visade det sig att det var min vinst!
Jag vann nämligen en bloggtävling med ett recept hos Elenore Kika in till hennes härliga blogg!

Visst va de fina?
Detta receptet var det jag vann med, klicka på bilden så hamnar ni på receptet :)













4 kommentarer:

  1. 16timmar låter härligt.... :) Förstår du längtar.... jag har ju varit mkt ledig i år i och med studierna..... men att det bara är 3veckor kvar känns rätt skönt :)

    ja man kanske skulle sticka till handelsbaren då, aldrig varit där, var ligger det?=)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr skojjar jag inte :/ så då kanske det är på tiden då...får se om någon kan vara sugen och följa med :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan jag ju alltid göra =)

    SvaraRadera
  4. Maya... var jobbar du någonstans?? //Farmskan

    SvaraRadera