torsdag 22 juli 2010

Bästa kvällen på länge....


Vilket drag det blev igår! Så kul! Patrik, Fredde och Anders bjöd verkligen på sig själv!
Jag bara älskar det! Wiro är helt såld på Patriks Combo! Tror inte hon har haft så kul på länge *Ler*
Tack Grabbar!
Det har sedan några år tillbaka blivit en tradition att se Patriks Combo på Handelsbaren, dom har lirat där 6-7 år och jag har sett dem i tre år... eller nästan fyra, första året kom vi sista kvällen de spelade och det va bara en liten stund kvar... men jag är fast!
Älskar showen och draget!




Sista spelning på Handelsbaren är i kväll men jag kan förmodligen inte gå.
Har gäster som jag verkligen ser fram emot att träffa :))) Conny och hans son kommer på besök. Sist jag träffade honom var på skolavslutningen i nian :))) Så det ska bli så kul! Tack för att Facebook finns!
Och på måndag kommer en annan gammal kär vän som jag inte heller sett på många år, Lotta som jag tror jag sist träffade när jag gick i gymnasiet för 100 år sedan :P

I kväll ska Wiro åka hem, kommer sakna henne! Ser fram emot när vi ska ses nästa gång!
Känner mig väldigt lyckligt lottad! Bor i Paradiset och har underbara vänner! ♥ 
Kan livet bli bättre? Tror på att Älska så blir du Älskad :)
Nu utfodring av kids och sen en snabb dusch!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Vad trevligt! Härligt med sommar, det sker lite mer saker då.

    SvaraRadera