fredag 16 juli 2010

Äntligen!

Woohooooo!
Sista arbetsdagen på en hel månad!
Behöver jag tillägga hur gott jag tycker det ska bli!
Nu blir det jobba och slita en sista dag sen blir det till att gå ut och käka ikväll och fira att vi ska ha semester.
Bishop Arms here we come, funderar om man behöver boka bord om man ska va där kl 19? kanske säkrast!?

På lördag blir det nog lite grillparty här hemma! Kubbspel och riddarspel och en och annan dart tävling! Och massor med bad om vädret tillåter :)


Vad ska ni hitta på i helgen, har ni mer semester?
Nu måste jag fixa sista innan vi ska åka!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. låter som en kanonstart på semestern:o))))Njut och ha det gott.Besök Ven en dag om ni inte varit där.Det är ett paradis...www.ventrafiken.se Kram min vän

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig ledighet! Tack för infon om jobbet nu förstår jag vem Lena är (*ler*). En av mina äldsta och närmsta vänner

    SvaraRadera